دستگاه SHR چیست

دوشنبه 30 دی 1398
10:23
تجهیزات پزشکی

دستگاه SHR مخفف Super Hair Removal می‌باشد که از جدیدترین متد روز برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. در دستگاه اس اچ آر از روش تلفیق دو روش IPL و لیزر دایود است، که در دستگاه اس اچ آر و ایلایت از لیزر منبع نور همان لامپ زنون استفاده شده در IPL ها می‌باشد ولی با این تفاوت که همانند لیزر دایود قادر است در هر ثانیه ۲۰ شات شلیک کند.

در این روش انرژی به قطعات کوچک تر تقسیم می‌شود و در تعداد دفعات تکرار بالا به پوست وارد می شود که باعث می گردد علاوه بر سرعت بالا و بدون عوارض بودن فرایند، اثربخشی نیز بصورت چشمگیری افزایش می یابد. دستگاه اس اچ آر از طول موج ۶۴۰ تا ۹۵۰ نانومتری استفاده می‌کند.

با این توصیف، فولیکول مو به چنین طیف گسترده ای از نور نیاز ندارد و بخش عمده ای از آن تبدیل به گرما می‌شود که میتواند احتمال سوختگی و ناراحتی را افزایش دهد. به علاوه دستگاه لیزر اس اچ آر shr برای انواع تیپ های پوستی کاملا بی‌خطر است و حتی می‌تواند برای پوست های سبزه نیز استفاده شود.

آرنا گستر به جرئت می‌تواند به شما تضمین دهد که لیزر با دستگاه اس اچ ار هیچگونه عوارض جدی به همراه نداشته و کاملا قابل اعتماد می‌باشد و تنها عکس العمل پوست بعد از انجام آن کمی قرمزی پوست هست که نشان از تخریب فولیکول مو داشته و کاملا طبیعی است که بعد از چند دقیقه به حالت عادی باز خواهد گشت.

خوشبختانه در روش دستگاه لیزر اس اچ آر این دغدغه وجود ندارد. چون همان طور که اشاره شد اساس کار دستگاه SHR انرژی کم با تعداد دفعات تکرار بالا می باشد. لیزر رفع موهای زائد لذا هر چقدر که میزان انرژی زیاد انتخاب شود، این انرژی به بسته های کوچکتر تقسیم می شود و در نتیجه درمان کاملا بدون درد و عوارض خواهد بود و از سوی دیگر جذب انرژی بالا خواهد بود و اثربخشی بسیار مطلوبی حاصل می شود.

روش دستگاه SHR قادر است در هر ثانیه ۱۰ بار شلیک می کند.(برعکس IPL های نسل قدیم که در هر ثانیه یک شات شلیک می کنند.) لذا فرایند درمان بصورت in motion خواهد بود. یعنی دیگر لازم نیست همانند دستگاه های نسل قدیم، هندپیس را روی یک نقطه قرار دهید، شات بزنید و دوباره برای شات بعدی جای هندپیس را تغییر دهید.

عامل مهم در اثربخشی، جذب انرژی می باشد. هر چقدر میزان انرژی تخلیه شده بیشتر باشد، سهم بیشتری از آن جذب شده و اثر بخشی افزایش می یابد. اما به این نکته هم باید توجه داشت که تخلیه انرژی بالاتر، باعث افزایش انرژی بیشتر در سطح پوست نیز می شود که درد و احتمال عوارضی همچون سوختگی و التهاب را افزایش می دهد.


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تجهیزات پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]