ویروس کرونا با بدن ما چه خواهد کرد ؟

شنبه 23 فروردين 1399
18:02
تجهیزات پزشکی

در چند روز گذشته شیوع ویروس Corona به یکی از اخبار داغ تبدیل شده است. برخی از مهمترین و متداول ترین سؤالات شما در مورد این ویروس جدید عبارتند از: ویروس کورونا چه تاثیری در بدن ما دارد؟ به کدام قسمت از بدن ما حمله می شود؟ چه علائمی وجود دارد و چه کسی احتمال ابتلا به این بیماری را دارد یا خطر مرگ دارد؟

چگونه می توان از تاج جلوگیری کرد؟ درمان Coronavirus چیست؟ در این مقاله ابتدا شما را با علائم تاج آشنا می کنیم و سپس توضیحات مفصلی درباره تأثیر این بیماری بر روی بدن و عوارض ناشی از تاج گذاری می خوانیم. سرانجام ، ما درمورد افرادی که مبتلا به عفونت کروناویروس هستند ، آمارهای کلی ارائه می دهیم با ما باشید.

ریه ها اولین نفری هستند که توسط تاج حمله می شوند. تب ، خستگی و سرفه خشک علائم شایع در بیماران بیمارستانی است. این علائم می توانند طی 2 تا 14 روز از شروع بیماری بروز کنند.


اما همه افراد این علائم را ندارند و علائم زیر را می توان ذکر کرد:


تنگی نفس 31٪؛

11٪ درد عضلانی؛

سرگیجه 9٪؛

8٪ سردرد؛

گلو درد 5٪.

اما آسیب های ناشی از ویروس ، به ویژه در بیماری شدید ، می تواند سایر قسمت های بدن را هدف قرار دهد.

منابع معتبر از بیش از 75000 مورد تاج و بیش از 2000 مرگ و میر ناشی از این بیماری در سراسر جهان خبر می دهند ، با این حال ، دانش ما در مورد این بیماری هنوز بسیار محدود است.

coronavirus با بدن ما چه می کند؟

سرعت دستگاه اس اچ ار

ویروس جدید کرونا که از نظر علمی به عنوان COVID-19 شناخته می شود ، علت بیماری تنفسی است و ریه ها اولین نفری هستند که به این بیماری مبتلا می شوند. اما نکته بارز در مورد coronavirus این است که می تواند اثرات مخربی نه تنها در ریه ها بلکه در موارد شدید در سایر قسمت های بدن نیز داشته باشد. آسیب دیدن سایر قسمتهای بدن لزوماً ناشی از عفونت مستقیم با ویروس نیست ، بلکه ممکن است به دلیل واکنش بدن به عفونت باشد.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تجهیزات پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]